برای اولین بار، روایتی تاریخی و تحلیلی از عرب‌های ایران

جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» به مشکلات مردم عرب استان خوزستان به‌ و روشنگری در زمینه‌ شکل‌گیری گروهک تروریستی الاحوازیه می‌پردازد.

به گزارش اهوازنوین ؛جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» به مشکلات استان خوزستان و به‌ویژه مردم عرب این منطقه می‌پردازد.

در این برنامه تلویزیونی با پخش و بررسی مستند «سرزمین ما» با روایتی صریح و بی‌پرده به مشکلات مردم عرب استان خوزستان می‌پردازد.

در مستند «سرزمین ما» در گفت‌وگو با بزرگان این قبایل به تشریح روند تاریخی استان خوزستان، شبهات مطروحه، و روشنگری در زمینه‌ شکل‌گیری گروهک تروریستی الاحوازیه، ماهیت و ادعاهای آنان و همچنین دلایل حمایت کشورهای بیگانه از اقدامات تروریستی در خوزستان می‌پردازد.

در این قسمت و پس از پخش مستند، مهمانان برنامه عبدالکاظم علینژاد، نویسنده و محقق و سید عباس حسینی استاد دانشگاه، ضمن پاسخ به سؤالات مجری به تشریح مستند “سرزمین ما” خواهند پرداخت.

این مستند سه‌شنبه ۲ مهرماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود و در چهارشنبه ۳ مهر ساعت ۹ و جمعه ۵ مهر ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه از شبکه مستند بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of