گروه های جهادی دزفول ۲ خانه محروم را بازسازی کردند

بسیجیان دزفول در قالب گروه های جهادی ۲ خانه محروم را تخریب و بازسازی کردند.

به گزارش اهوازنوین ؛ مسوول جهاد سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دزفول عصر دوشنبه در آیین افتتاح این خانه ها در منطقه گاومیش آباد شرقی گفت: یکی از این خانه ها در گاومیش آباد شرقی و متعلق به یک خانواده بی سرپرست است که تخریب و به صورت اساسی مرمت و بازسازی شد.
عبدالرحیم حکیمی فر افزود: علاوه بر اقداماتی چون بنایی که توسط بسیجیان به صورت جهادی در این خانه محروم انجام شده ۳۰۰ میلیون ریال مصالح نیز استفاده شده است.
وی گفد: یک خانه دیگر نیز در مرکز دزفول با صرف ۴۰۰ میلیون ریال مصالح و فعالیت های گروه های جهادی شهید بهمن درولی و منتظران موعود زیرنظر بسیج سازندگی و کمک خیرین مرمت و بازسازی اساسی شد.
حکیمی با اشاره به دیگر فعالیت های بسیج سازندگی دزفول گفت: ۱۱ خانه در آهودشت و ۱۰ خانه مددجویان کمیته امداد نیز توسط بسیج سازندگی در دست ساخت است که در ماههای آینده بهره برداری خواهند شد.
وی اظهار داشت: اخیرا ۲ سری جهیزیه نیز به نوعروسان نیازمند تحویل داده شده و طی یک ماه آینده نیز هشت سری جهیزیه دیگر به نیازمندان تحویل داده خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول نیز با بیان اینکه هفت طرح آبرسانی توسط بسیج سازندگی در احمد فداله اجرا شده است، گفت: ۶ باب مدرسه در این منطقه در حال ساخت است که چهار مدرسه از این تعداد تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و ۲ مدرسه دیگر نیز به زودی بهره برداری می شوند.
سرهنگ هادی سعادت زاده با بیان اینکه ۵۰ درصد هزینه این عملیات عمرانی توسط دولت تامین می شود، افزود: ۱۴ مدرسه نیز در طرح هجرت سه در روستاهای توحید، زراعی و سایر روستاها مرمت و زیباسازی شدند.
وی ادامه داد: اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان، انجام یک کار پژوهشی و تحقیقاتی درخصوص عملکرد مردم و سپاه در دفاع مقدس بویژه تا پایان عملیات فتح المبین از دیگر اقدامات انجام شده است.
به مناسب هفته دفاع مقدس اجرای ۴۰۰ برنامه توسط بسیج دزفول در حال اجراست .

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of