رفع ۳۶۸ مورد شکستگی خطوط توزیع آب در اندیمشک

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه اندیمشک از رفع ۳۶۸ مورد شکستگی خطوط توزیع آب در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش اهوازنوین ؛علی رضا بنیادی اظهار کرد: تمام ظرفیت و امکانات موجود برای خدمات آب و فاضلاب برای تامین نیازهای شهری و خدمت در حوزه آب و فاضلاب بسیج شدند.

وی با اشاره به لزوم رفع شکستگی‌ها در خطوط شبکه توزیع آب شهر اندیمشک افزود: برای تامین نیازهای شهروندان و رفع مشکلات خطوط توزیع آب شهر اندیمشک تلاش و برنامه ریزی جدی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: از ابتدای شهریور ماه تا کنون بیش از ۳۶۸ شکستگی مربوط به خطوط توزیع آب و خدمات مربوط با تلاش کارکنان آب و فاضلاب منطقه اندیمشک رفع شد.

وی تصریح کرد: در ۴ روز پایانی شهریورماه جاری ۴۵ روز مورد شکستگی خطوط توزیع آب در شهر اندیمشک با هدف تامین آب و ارتقا خدمات انجام شد.

بنیادی با اشاره به رفع ۴۲ مورد شکستگی در محدوده کوی جمهوری عنوان کرد: ۱۵۶ مورد شکستگی در معابر شهری اندیمشک، ۶۲ مورد شکستگی کوی شهدا، ۵۱ مورد شکستگی در منطقه کوی لور و کوی ولایت، ۴۲ مورد شکستگی نیز در کوی رسالت، جانبازان و فرهنگیان انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه اندیمشک در پایان عامل اصلی در شکستگی‌ها را فرسودگی بخشی از شبکه توزیع آب منطقه اندیمشک اعلام و تصریح کرد: توسعه خدمات ارتقا کیفیت خدمات و رضایتمندی شهروندان در منطقه اندیمشک از اولویت‌های مهم امور آب و فاضلاب منطقه اندیمشک است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of