بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(ع) با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم، گفت: دشمنان کور خوانده‌اند و این اقدامات کور جز رو سیاهی برای دشمنان چیزی نخواهد داشت.

به گزارش اهوازنوین ؛ سردار حسن شاهوارپور امروز، ۳۱ شهریورماه در مراسم رژه هفته دفاع مقدس در اهواز، اظهار کرد: امروز مصادف با تجاوز کشور عراق به ایران است. این روز با ایثار و شجاعت شهدا تبدیل به افتخار ملی شد و باید این روز را به همه خانواده شهدا تبریک گفت.

وی افزود: سال گذشته حادثه تروریستی را شاهد بودیم که جمعی از همرزمان و مردم به دست پلیدترین گروه‌های داعشی و تکفیری به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(ع) خوزستان با بیان اینکه ترور در همه دنیا اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم. دشمنان کور خوانده‌اند و این اقدامات کور، جز رو سیاهی برای دشمنان چیزی نخواهد داشت.

وی ادمه داد: بخشی از مصدومان سال گذشته اکنون در میان ما هستند. خون شهدا جز تقویت اقتدار ملی چیزی برای ما ندارد و مایه افتخار و مباهات است.

شاهوارپور عنوان کرد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیروهای مرزبانی و همه نیروهای امنیتی و مسئولان و مردم محکم و استوار برای دفاع از دستاوردها تلاش خواهند کرد و با اقتدار ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز ما متحدین مقتدری در کشورهای دور و نزدیک داریم. هرجا که رهبر اشاره بفرمایند، این کشورها به صورت آتش به اختیار، دشمنان ما را به چالش می‌کشند.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of