آغاز ثبت‌نام در سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان از آغاز ثبت‌نام در سامانه پایش حمل و نقل دانش‌آموزی خبرداد و گفت: والدین برای ثبت اطلاعات فرزندان خود به نشانیHTTP://IRTUSEPAND.IR مراجعه کنند.

به گزارش اهوازنوین ؛ حمید آل‌کثیر اظهار کرد: سال گذشته به صورت آزمایشی از سامانه حمل و نقل دانش آموزی سپند استفاده شد و امسال نیز به صورت رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: فرآیند ثبت‌نام به این شکل است که والدین باید اطلاعات فرزندان خود را ثبت کنند. همچنین مدارس، خودِ رانندگان و پیمانکاران حتما باید اطلاعات و کد شرکت را ثبت کنند. مزیت استفاده از سامانه این است که والدین می‌توانند مسیر حرکت فرزندان خود را مشاهده کنند و دانش آموزان از امنیت بالایی برخوردار می‌شوند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: سامانه حمل و نقل دانش‌آموزی به نشانی HTTP://IRTUSEPAND.IR است و والدین می‌توانند برای ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کنند.

وی در خصوص سرویس‌های آزادبر نیز گفت: سرویس‌های آزادبر یکی از معضلات ما در این بخش هستند و در صورت مشاهده سرویس آزادبر، به شدت برخورد خواهد شد. رانندگان آزادبر می‌توانند به مدیر مدارس یا پیمانکار مراجعه و در سامانه ثبت‌نام کنند و کار خود را به صورت مجاز انجام دهند.

آل‌کثیر بیان کرد: انتظار داریم خانواده‌ها حتما سرویس مدارس را رصد کنند و حتما در سامانه سپند، اطلاعات فرزند خود را وارد کنند. همچنین توجه داشته باشند که تعداد سرنشینان هر ماشین مجاز باشند و نیازی نیست مبلغی بیش از مبلغ تعیین شده در نرخ‌نامه را پرداخت کنند. همچنین مدیران، رانندگان آزادبر را تشویق کنند تا در سامانه ثبت‌نام کنند و کار خود را به صورت قانونی ادامه دهند.

انتهای پیام

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of