“روایت یک شاهد عینی” از حادثه تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز

نمایشگاه عکس های فاطمه رحیماویان با عنوان “روایت یک شاهد عینی” در گالری کینو اهواز گشایش یافت.

به گزارش اهواز نوین،عکاس و برگزار کننده این نمایشگاه عکس عصر جمعه  با بیان این که موضوع نمایشگاه حمله تروریستی ۳۱ شهریور به رژه نیروهای مسلح شهریور ۹۷ در اهواز است اظهار داشت: در این نمایشگاه ۷۳ عکس به نمایش درآمده که ۴۲ عکس آن آلبومی و ۳۱ عکس دیگر در ابعاد مختلف در معرض نمایش قرار داده شده اند.

فاطمه رحیماویان با تاکید بر این که این نمایشگاه حاصل نگاه شخصی من به این اتفاق به عنوان یک شاهد عینی است توضیح داد: در واقع عکس های این نمایشگاه نگاه کسی است که ناخواسته در شرایطی خاص قرار گرفته است، اتفاقی که در کل هشت دقیقه به طول انجامید اما تاثیری زیادی روی زندگی من گذاشته است لذا اهمیت بسیاری داشت تا بتوانم حق مطلب را به نحوی و در قالب عکس ادا کنم.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه توجه به داشتن امنیتی است که در جامعه جاری می باشد تا مردم بدانند این امنیت مرهون چه کسانی است و غفلت از آن می تواند چه بلایی بر سر مردم و زندگی آنها بیاورد.

این عکاس توضیح داد: در چیدمان نمایشگاه وجود برخی عکسها تار عمدی است و از سوی دیگر نیز عکسهای مهم خود را کوچکتر چاپ کرده ام و عکسهایی که در رسانه ها کار نشده اند را در سایز بزرگ در معرض دید قرار داده ام.

به گزارش اهواز نوین، این نمایشگاه عکس از امروز به مدت ۱۰ شب در گالری کینو اهواز واقع در بلوار پاسداران سه راه فرودگاه بین زاهد و وطن از ساعت ۱۸ تا ۲۳ آماده بازدید علاقه مندان است.

یک گروه مسلحانه ۳۱ شهریور سال گذشته در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به جایگاه مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی و مردم حمله کردند که در پی آن ۲۵ نفر از مردم شهید و ۶۰ نفر مجروح شدند.

در این واقعه، چهار عامل این حادثه تروریستی به هلاکت رسیدند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of