دیدار نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حجت‌الاسلام مهدی مهدوی‌پور، نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان امروز، ۲۷ شهریورماه با حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کرد.

به گزارش اهواز نوین،در این دیدار حجت‌الاسلام مهدوی‌پور اظهار کرد: شیعیان هندوستان به صورت خودجوش با سیل‌زدگان مشارکت و همدلی داشتند. برخی از افراد هنگامی که مراجعه می‌کردند، از وقوع سیل گریه می‌کردند.

وی بیان کرد: از ۲۵۰ میلیون مسلمان در هندوستان، ۴۰ میلیون نفر شیعه و محب اهل بیت هستند. شیعیان در مناطق مختلف هندوستان به ویژه کشمیر، عشق و علاقه بسیاری به انقلاب اسلامی ایران دارند و در سالگرد رحلت امام راحل، مراسم‌های چند ده هزار نفری برگزار می‌شود.

نماینده مقام معظم رهبری در هندوستان ادامه داد: انسان تا از نزدیک نبیند، نمی‌تواند بفهمد چقدر انقلاب اثرگذاری داشته است. در حال حاضر مقاومت انقلاب اسلامی در برابر استکبار بسیار ستودنی است.

وی گفت: هدف از حضور ما در استان خوزستان، ابراز همدلی مسلمانان و شیعیان هندوستان با مردم سیل‌زده این استان است.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در این دیدار اظهار کرد: در هندوستان و پاکستان و بسیاری از کشورهای اسلامی، دسته‌ای از مسلمین به ویژه شیعیان هندوستانی به شدت نسبت به انقلاب اسلامی ایران علاقه‌مند هستند.

وی ادامه داد: امروز علی‌رغم فقر شدید، شاهد رشد اسلام در هندوستان هستیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of