برپایی مواکب اربعین از امروز در مرز شلمچه

مسؤول کمیته پشتیبانی وتدارکات ستاد اربعین آبادان از برپایی مواکب مربوط به شهرستان آبادان و خرمشهر از امروز در مرز شلمچه برای خدمات رسانی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش اهواز نوین،مکی یازع مسؤول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد اربعین آبادان بعد از ظهر امروز  از برپایی مواکب مربوط به شهرستان آبادان و خرمشهر از امروز در مرز شلمچه برای خدمات رسانی در ایام اربعین خبر داد.

یازع اظهار کرد: تاکنون ده‌ها جلسه در سطح استان و شهرستان در رابطه با اربعین برگزار شد که در این جلسات به بررسی مسائل مربوط به ایام اربعین و نحوه خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زائران پرداخته شد.

وی با بیان اینکه موکب‌های شهرهای آبادان و خرمشهر بیشترین تعداد را در مرز شلمچه به خود اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: از ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه ۸ موکب غیر ایرانی هستند که کار جانمایی موکب‌ها در شلمچه برای انجام ساخت و سازهای برای اسکان زائران و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به آنان از امروز انجام شده است.

یازع از توزیع رایگان روزانه آب شرب؛ توزیع یخ، و نان در میان مواکب برای خدمات رسانی مطلوب و روان تر به زائران اباعبدالله الحسین به عنوان بخشی از هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده این کمیته نام برد.

مسؤول کمیته پشتیبانی و تدارکات ستاد اربعین با اشاره به اینکه شهرستان آبادان و خرمشهر به عنوان شهرهای اصلی در ارائه خدمات به زائران اربعین حسین هستند،گفت: تسهیل شرایط برای موکب داران سبب ارائه مطلوب ترخدمات توسط آنان به زائران و رفع مشکلات احتمالی موکب داران در خدمات رسانی می شود.

انتهای پیام/

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of