انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی شهر دزفول به تعویق افتاد

انتخاب هیات رئیسه شورای اسلامی شهر دزفول با توافق اعضای این شورا به عصر امروز یکشنبه موکول شد.

به گزارش اهواز نوین،صبح امروز یکشنبه نشست انتخابات اعضای هیات رئیسه سومین سال شورای اسلامی شهر دزفول برگزار شد که حمیدرضا چمن آرا و میرزاعلی آستی به عنوان کاندید برای ریاست این شورا اعلام آمادگی کردند.

با وجود اعلام کاندید ۲ نفر از اعضای شورای شهر دزفول به علت بحث و تبادل نظرهای صورت گرفته و طبق نظر اکثر اعضای شورای شهر، انتخابات انجام نشد و به ساعت ۱۸ عصر امروز یکشنبه موکول شد.

به گزارش اهواز نوین، رییس شورای اسلامی شهر دزفول در نشست انتخابات هیات رئیسه سال سوم شورای اسلامی این شهر گفت: این مسوولیت خطیر نیازمند همکاری همه جانبه است و همه مسوولان و اعضای شورا باید با رئیس همکاری داشته باشند.

سیدمصطفی عظیمی فر رضایتمندی و خدمت به مردم را وظیفه شورا دانست و افزود: در یکسال گذشته هدف شورا حرکت حول محور وحدت بوده و امیدواریم انتخابات هیات رییسه در فضایی دوستانه انجام شود.

وی اظهار داشت: گام های مهمی در یکسال گذشته با وجود مشکلات اقتصادی برای ایجاد زیرساخت های شهری در دزفول برداشته و طرح های خوبی تصویب و اجرا شد.

وی افزود: متاسفانه برخی سایت های خبری در فضای مجازی مطالب خلاف واقع منتشر می کنند که لازم است اخبار مستند را از هیات رئیسه شورا دریافت کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of