دهیاران و شهرداران در امیدیه مسئول رفع کمبودهای مدارس شدند

فرماندار امیدیه از دهیاران و شهرداران این شهرستان خواس با شناسایی کمبود های مدارس در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن آنها پیش از آغاز سال تحصیلی جدید اقدام کنند.

به گزارش اهواز نوین،سید مهران رفیعی روز پنجشنبه در حاشیه شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه  با تاکید بر آمادگی کامل شهرستان امیدیه برای بازگشایی مدارس درسال تحصیلی جدید، اظهارداشت: تلاش می شود همزمان با آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان بدون مشکل و با شور و نشاط در مدارس حضور پیدا کنند.

وی با تاکید بر همکاری و همراهی همه جانبه دستگاه های اجرایی شهرستان امیدیه با آموزش و پرورش به منظور آماده سازی فضای مدارس، افزود: به منظور رعایت عدالت آموزشی باید به همان اندازه که به مدارس شهری توجه می شود نیاز است به مدارس و کلاس های درس در روستاهای امیدیه کمک شود تا سال تحصیلی در این مناطق نیز در فضایی مناسب آغاز شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان امیدیه دهیاران و شهرداران را مسئول شناسایی کمبودهای موجود در مدارس منطقه تعیین کرد و گفت: در این راستا باید تلاش شود که این کمبودها در اسرع وقت و با فوریت برطرف شوند.

رفیعی یادآور شد: رفع مشکلات فضاهای آموزشی در زمینه های آب، برق و گاز از سوی ادارات خدمات رسان ضروری است و در این راستا راه اندازی مدارس مربوط به محدوده شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و پالایشگاه بیدبلند باید در دستور کار سال تحصیلی امسال باشد.

تعیین تکلیف لباس فرم و ساماندهی سرویس دانش آموزان

فرماندار امیدیه همچنین در بخش دیگری از این گفتگو بر پیگیری آموزش و پرورش شهرستان برای تعیین تکلیف لباس فرم مدارس تاکید کرد و افزود: این موضوع باید پیش از آغاز سال تحصیلی مورد پیگیری قرار بگیرد تا دانش آموزان و خانواده های آنها با مشکلی رو به رو نشوند.

وی در خصوص سرویس حمل و نقل دانش آموزان، بیان داشت: لازم است با هماهنگی های بین بخشی که صورت میگیرد ضمن تعیین خودروهای ایمن، سرویس دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش شهرستان ساماندهی شوند.

رفیعی همچنین یادآور شد: زمینه لازم برای تهیه پوشاک و لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند از سوی  کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی امیدیه فراهم خواهد شد تا این قشر از دانش آموزان بدون محدودیت و مشکلی بتوانند سال تحصیلی خود را آغاز کنند.

بر اساس این گزارش، تعمیر و نوسازی میز و نیمکت های مدارس شهرستان امیدیه با اولویت مناطق کم برخوردار توسط هنرجویان هنرستان های این شهرستان در حال انجام است.

0/5 (0 Reviews)