۱۷۰۰ مبلغ در ماه محرم به نقاط مختلف خوزستان اعزام می‌شوند

مسؤول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت تبلیغی ۱۷۰۰ مبلغ در استان خوزستان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام احسان فرد آقایی مسؤول امور مبلغین سازمان تبلیغات اسلامی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به شروع ماه محرم‌الحرام ۱۷۰۰ مبلغ فرهنگی به امور تبلیغی و تبیین موضوعات دینی می‌پردازند.

وی گفت: از میان ۱۷۰۰ مبلغ حدود ۴۰۰ نفر از مبلغان غیربومی و عمدتاً ساکن قم هستند و ۱۳۰۰نفر مبلغ بومی استان هستند که در ۲۷ شهر از شهرهای استان اقدام به فعالیت فرهنگی می‌کنند.

آقایی گفت: عمده‌ برنامه‌های فرهنگی در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌شود و مبلغین به تبیین و توضیح دو محوراساسی روز می‌پردازند. این دو محور اساسی یکی مربوط به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و دیگری موضوعات مربوط به تحکیم تعالیم خانواده و آموزش‌های مهم و اساسی به آن‌هاست.

وی افزود: این دو محتوا و موضوع در کنار دیگر معارف اهل‌بیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان درباره آموزش و آماده‌سازی مبلغین برای فعالیت فرهنگی و تبلیغی گفت: برای آمادگی مبلغین قبل از شروع ماه محرم مجموعه عملیات فرهنگی ماه محرم اجرا شد که در این زمینه حدود ۵۰۰۰ نفر از مبلغین که شامل خواهرهای مبلغه، ائمه جماعات، مسؤولان هیئت‌های مذهبی، بانوان فرهیخته و فعال فرهنگی در۱۵ شهر استان تحت آموزش مطالب بیانیه گام دوم انقلاب و مسائل تحکیم تعالیم خانواده قرار گرفتند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of