هیچ دانش‌ آموزی در مسجدسلیمان از درس عقب نمی‌ماند

سرپرست آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه مدارس زلزله‌زده در سال تحصیلی جدید در نوبت دوم مدارس دیگر سازماندهی شوند. گفت: در سال تحصیلی جدید هیچ دانش‌آموزی در مسجدسلیمان از درس و مدرسه عقب نمی‌ماند.

به گزارش اهواز نوین، مهدی رفیعی دهکردی روز گذشته، در رابطه با آخرین اقدامات صورت گرفته برای آغاز سال تحصیلی در مدارس زلزله زده مسجدسلیمان، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی که با سازمان نوسازی مدارس انجام شد از  ۱۳ مدرسه‌ زلزله زده تعداد ۱۰ مدرسه تخلیه شد و مقرر شد در سال تحصیلی جدید در نوبت دوم مدارس دیگر سازماندهی شوند.

وی با بیان اینکه روند نوسازی توسط سازمان نوسازی مدارس به سرعت در حال انجام است، افزود: طبق گزارش این سازمان تعمیرات و ساخت این مدارس در حال انجام است.

سرپرست آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: ۱۳ مدرسه‌ کاملاً باید تخریب و مجدداً احداث شود اما مدارسی که نیاز به تعمیرات دارند تعمیر آن‌ها در حال انجام است.

رفیعی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه مدارس زلزله زده در سال تحصیلی جدید آماده بهره‌برداری هستند یا خیر؟ عنوان کرد: در این رابطه هنوز گزارشی دریافت نکردم اما در سال تحصیلی جدید  هیچ دانش‌آموزی زلزله‌زده در مسجدسلیمان از درس و مدرسه عقب نمی‌ماند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of