بازدید کارشناسان ایمنی آتش‌نشانی از هیات‌ها و تکایای اهواز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام بازدیدهای ایمنی از هیات‌ها و تکایای عزاداری ماه محرم توسط کارشناسان این سازمان خبر داد.

به گزارش اهواز نوین، علی تراب‌پور  با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و آغاز مراسم عزاداری در هیات‌ها و تکایا اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز مانند سال‌های گذشته از حدود یک هفته پیش بازدید از فضای داخلی هیات‌ها، مواکب و تکایا و امکانات و تجهیزات این اماکن را آغاز کرده است.
تراب پور افزود: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در چهار منطقه عملیاتی اهواز جهت بازدید از این اماکن اقدام کرده‌اند و بازدیدها همچنان ادامه دارند. در این بازدیدها، حداقل الزامات استاندارد از قبیل تجهیز اماکن به کپسول‌های اطفای حریق و دوری از منابع سوختی در چادرها و تکایا به ویژه مکان‌های تجمعی به صاحبان اماکن ابلاغ می‌شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: همچنین از نقص‌های سیستم برق‌کشی یا گازکشی به ویژه در آشپزخانه‌ها، تجهیزات و سازه‌ها و نصب آنها بازدید و تذکرات لازم داده می‌شود. ضمن اینکه دستورالعمل ایمنی به مسئولان این اماکن داده می‌شود تا حداقل‌های ایمنی را طبق این دستورالعمل رعایت کنند.

تراب‌پور گفت: در این بازدیدها اگر مشاهده شود که مسائل ایمنی رعایت نشده یا کوتاهی و بی‌توجهی در این زمینه انجام شده باشد، موضوع به مسئولان تکایا گوشزد می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of