۱۴ طرح برق رسانی و زیربنایی در آبادان افتتاح شدند

۱۱ طرح برق رسانی و سه طرح زیربنایی در مناطق مختلف آبادان و نیز شهرک صنعتی این شهرستان در سومین روز از گرامی داشت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

به گزارش اهواز نوین،فرماندار آبادان روز دوشنبه در آئین افتتاح این طرح‌ها گفت: به منظور خدمت رسانی به مردم آبادان ۱۱ طرح برق رسانی شامل اصلاح و ساماندهی شبکه برق مناطقی از این شهرستان اجرا شد ضمن اینکه طرح های راکد در بخش برق پس از تکمیل به بهره برداری رسید.

تامین روشنایی مسیر خروجی آبادان – ماهشهر ، اصلاح روشنایی مسیر پلیس راه، برق رسانی به طرح‌ های آبرسانی و نیز اصلاح شبکه برق مناطق سده، جمشید آباد و جاده خسروآباد از مهمترین طرح های اجرا شده در بخش برق در شهرستان آبادان می باشند که با صرف بیش از ۸۱ میلیارد ریال اعتبار اجرا و افتتاح شدند.

سیدزین العابدین موسوی همچنین به تکمیل طرح های زیر بنایی در شهرک صنعتی آبادان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح تعویض، تغییر و تکمیل شبکه گازرسانی شهرک صنعتی آبادان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک از این پس به جای استفاده از سوخت فسیلی از گاز استفاده می‌کنند.

به گزارش اهواز نوین، بهسازی شبکه آبرسانی شهرک صنعتی آبادان با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال و نیز آسفالت بخشی از معابر این شهرک با صرف ۱۶ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده به مناسبت هفته دولت در آبادان می باشند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of