اسکله صیادی بندر امام خمینی ساماندهی می‌شود

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان از آغاز طرح توسعه و ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش اهواز نوین،کوروش میرزایی، با اشاره به آغاز ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: اجرای طرح توسعه و ساماندهی این اسکله یکی از اهداف مدنظر اداره کل شیلات استان بود که از روز گذشته و همزمان با هفته دولت آغاز شد.

وی افزود: با اجرای طرح ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی (ره) با ظرفیت روزانه ۵۰ شناور، زمینه گسترش فعالیت‌های صید و صیادی در این منطقه فراهم می‌شود و به تبع آن شاهد رشد و توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این بندر خواهیم بود.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان با اشاره به بحث اشتغالزایی این طرح تصریح کرد: ظرفیت اشتغالزایی ایجاد شده در این طرح یک هزار نفر به صورت مستقیم و برای صیادان خوزستانی است.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام گرفته انتظار داریم تا در بهمن ماه امسال شاهد بهره‌برداری از آن باشیم و صیادان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

معاون آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان در خصوص اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح خاطرنشان کرد: اعتبار اجرای طرح ساماندهی اسکله صیادی بندر امام خمینی ۲۲ میلیارد ریال است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of