آخرین وضعیت پرداخت خسارت به کشاورزان سیل‌زده شوشتری

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشترگفت: از ابتدای پرداخت خسارت‌ها تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال در قالب ۳۴۰ فقره پرونده خسارت بلاعوض به کشاورزان شوشتری پرداخت شده است.

ایرج بادپیما با اشاره به پیگیری‌ها برای بحث پرداخت خسارت‌های سیلاب فروردین ماه در شوشتر، اظهار کرد: سیلاب اخیر در خوزستان بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بخش کشاورزی شوشتر خسارت وارد کرد و اکنون در تلاش هستیم تا خسارت‌های وارد شده را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم با ثبت پرونده‌های خسارت، زمینه برای پرداخت آن‌ها فراهم شود، افزود: ۲ هزار و ۴۵۰ پرونده خسارت کشاورزان سیل‌زده در این شهرستان به ثبت رسیده است.

مدیر اداره جهاد کشاورزی شوشتر تصریح کرد: در بحث پرداخت خسارت‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی کم‌بهره، پرونده‌ها در چهار بخش دام و طیور، زراعی و باغی، شیلات و آبزی‌پروی و آب و خاک (ایستگاه پمپاژ) تشکیل شده‌اند و در حال طی مراحل نهایی برای پرداخت هستند.

بادپیما عنوان کرد: از ابتدای پرداخت خسارت‌ها تا کنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال در قالب ۳۴۰ فقره پرونده خسارت بلاعوض به کشاورزان شوشتری پرداخت شده است و سایر پرونده‌ها نیز در حال بررسی و پرداخت در کارگروه استانی و پژوهشکده هوا فضا هستند.

وی با اشاره به اینکه روند ارزیابی و ثبت خسارت‌های بخش کشاورزی سیل در این شهرستان به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: پرونده‌ها در مرحله بررسی و پرداخت خسارت قرار دارند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of