آبادان با ۴۹.۲ درجه گرمترین نقطه خوزستان اعلام شد

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: آبادان با ۴۹.۲ و ایذه با ۲۶.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان داشتند.

به گزارش اهواز نوین،به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: در این مدت حداکثر دمای اهواز ۴۶.۸ و حداقل ۳۰.۲ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

وی افزود: در بررسی نقشه های پیش یابی تا آخر هفته جاری به تناوب شاهد جنوبی شدن جریانات جوی و افزایش رطوبت در نوار ساحلی، مناطق جنوبی و بخش های مرکزی خوزستان خواهیم بود.

سبزه زاری ادامه داد: میزان رطوبت صبح روز دوشنبه در هندیجان، شادگان و بندر ماهشهر ۷۸، بستان ۷۴، کشاورزی اهواز ۶۹، شوش و آبادان ۶۲، صفی آباد دزفول ۵۵، گتوند ۵۴ و اهواز ۵۲ درصد اعلام شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: همچنین به دلیل ضرایب بالای ناپایداری در این مدت به ویژه در مناطق شمالی ، شمال شرقی و شرق خوزستان افزایش ابر، احتمال رگبار، رعد و برق پراکنده و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

میزان رطوبت صبح روز یکشنبه در آبادان ۹۰، شادگان ۸۹، ماهشهر ۸۵، بستان ۷۷، هندیجان ۷۶، اهواز ۷۵، دزفول و شوش ۶۷ ، گتوند ۶۰ و امیدیه ۵۶ درصد اعلام شده بود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of