تولیت حوزه علمیه بقیه ا…(عج): مسئولان خوزستان به تعهدات خود نسبت به مردم عمل کنند

تولیت حوزه علمیه بقیه ا…(عج) گفت: وقت عمل به وعده‌ها فرا رسیده و مسئولان خوزستان باید به تعهدات خود نسبت به مردم مناطق سیل‌زده این استان عمل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سعید دسمی شنبه شب در آیین تحویل ۱۱۰ واحد مسکونی به مردم سیل زده منطقه عین دو اهواز بیان کرد: سیل خوزستان خسارت‌ زیادی را به برخی مناطق به ویژه منطقه عین دو اهواز وارد کرد اما حضور گروه‌های جهادی ، بسیج و طلاب از شهرهای مختلف و به ویژه نیروهای قرارگاه حضرت بقیه ا…(عج) در این منطقه خدمات شایانی را برای مردم به همراه داشت.

دسمی افزود: امید است بتوانیم همواره در این منطقه خدمت رسانی کرده و مشکلات و دغدغه‌های مردم را به حداقل برسانیم.

تولیت حوزه علمیه بقیه ا…(عج) گفت: تفاهمنامه ای برای بازسازی و تعمیر ۲۸۰ منزل مسکونی مردم مناطق سیل زده را امضا کردیم که اکنون ۱۱۰ واحد مسکونی آماده تحویل شده است.

وی بیان کرد : انتظار می‌رود مردم این منطقه با صبوری و حوصله همپای ما باشند تا بتوانیم سختی‌های کار را به حداقل رسانده و این پروژه‌ها را به سرعت به سرانجام برسانیم.

دسمی ادامه داد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید دارد که ما در این منطقه حضوری کامل داشته باشیم تا مشکلات این منطقه به صورت کامل برطرف شود و مردم این خدمت رسانی را احساس کنند.

تولیت حوزه علمیه بقیه ا…(عج) افزود: در مدت ۵۵ روز موفق شدیم ۱۱۰ منزل مسکونی خسارت‌ دیده را تعمیر و بازسازی، و به اهالی منطقه تحویل دهیم و امید است بتوانیم با کیفیت بیشتر سایر منازل آسیب دیده را نیز به سرانجام برسانیم.

وی بیان کرد: در کنار سپاه پاسداران مجموعه های مختلفی نیز نظیر مرکز رسیدگی به امور مساجد تهران در زمینه تعمیر و بازسازی منازل خسارت‌دیده مشارکت خوبی داشتند که شایسته تقدیر است.‌

حجت الاسلام دسمی گفت: نماینده ولی فقیه در خوزستان و همچنین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در این زمینه همکاری خوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: منطقه عین ۲ مشکلات زیرساختی و اساسی و روبنایی دارد که مهمترین معضل این منطقه، مساله آب است که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

دسمی گفت: در این منطقه ساعت‌های زیادی مردم بدون آب هستند که باید برای این موضوع فکر اساسی صورت گیرد.‌

وی ادامه داد: همچنین فاضلاب در این منطقه یکی از مشکلات جدی است که باید به آن رسیدگی شود.

تولیت حوزه علمیه بقیه ا…(عج) گفت: شهردار اهواز در بازدید از این منطقه در خصوص مساله آسفالت وعده هایی را دادند که اکنون زمان عمل به وعده ها فرا رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین مسئول اداره آب و فاضلاب اهواز نیز مشکلات فاضلاب این منطقه را بررسی کرده و از آنها درخواست داریم تا به وعده‌های خود عمل کنند.

حجت الاسلام دسمی گفت: از مسئولان بنیاد مسکن نیز خواستاریم در زمینه ارایه تسهیلات به مردم این منطقه سرعت بیشتری به کارهای اداری دهند تا ما نیز بتوانیم در زمینه تعمیر و بازسازی منازل اقدامات موثرتری صورت دهیم.

وی بیان کرد : خدماتی که به این منطقه ارایه می‌دهیم تنها برای سیل زدگان نیست بلکه خانواده‌هایی که زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی هستند نیز مورد حمایت قرار می‌گیرند و انتظار می‌رود مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در این زمینه همکاری بیشتری با ما داشته باشند.

وی گفت: گروه های جهادی از سراسر کشور از ابتدای ورود به خوزستان با حضور شبانه‌روزی خود در مناطق مختلف خدمات شایانی ارایه دادند که جا دارد از همگی آنها تقدیر کنیم.

۱۱۰ واحد مسکونی متعلق به مردم سیل زده منطقه عین دو اهواز که به دنبال سیل فروردین امسال با خسارت‌ گسترده‌ای همراه بود، توسط گروه های جهادی سپاه ولیعصر (عج) و قرارگاه سازندگی و خدمت رسانی بقیه ا…(عج) تعمیر و بازسازی، و به مردم سیل زده این منطقه تحویل داده شد.

منطقه عین دو از مناطق محروم کلانشهر اهواز به شمار می‌رود که در سیل فروردین بسیاری از منازل این منطقه دچار آبگرفتگی شد و به دلیل بافت فرسوده این منطقه خسارت‌ زیادی به مردم وارد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of