تحویل ۱۱۰ منزل به مردم سیل‌زده منطقه عین۲ اهواز

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:با همت گروه‌های جهادی، مردم خود مناطق سیل‌زده و سپاه چند استان‌ دیگر که معین سپاه خوزستان در بحث سیل هستند، کار خدمات رسانی را جلو بردیم و امشب در مراسم تحویل ۱۱۰ واحد حضور پیدا کردیم.

به گزارش اهواز نوین، سردار حسن شاهوارپور بامداد امروز در حاشیه مراسم تحویل ۱۱۰ واحد مسکونی در منطقه عین دو، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از سیل مردم نیاز به کمک بیشتری داشتند، بسیاری از خانه‌ها و وسایل مردم آسیب دید و هنوز هم مردم مناطق سیل‌زده نیاز به کمک دارند.

وی افزود: ما نیز با همت گروه‌های جهادی، مردم  خود مناطق سیل‌زده و سپاه چند استان‌ دیگر که معین سپاه خوزستان در بحث سیل هستند، کار خدمات رسانی را جلو بردیم و امشب در مراسم تحویل ۱۱۰ واحد حضور پیدا کردیم.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: امیدواریم تا قبل از آغاز فصل بارش‌ها، بخش زیادی از مشکلات مردم این منطقه حل شود که البته در کنار مشکل مسکن، مشکلاتی مثل مشکل آب و فاضلاب نیز در اینجا وجود دارد که مجموعه دولت و دیگر دستگاه‌ها باید به کمک بیایند.

وی درباره اعتبارات تعلق یافته به این طرح نیز عنوان کرد: بخشی از این اعتبارات از کمک خیرین است و بخشی از آن را نیز خودمان تامین کرده‌ایم و البته هزینه‌ها بسیار بالا است؛ هزینه بازسازی هر واحد حدود ۲۰ میلیون و ساخت هر واحد حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود که مستلزم یاری همه جانبه است.

0/5 (0 Reviews)