جوانگرایی مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در دستور کار قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: ۲۷ شهرستان در سطح استان خوزستان وجود دارد که درصدد هستیم تا جوان‌گرایی را در ادارات این شهرستان‌ها گسترش دهیم؛کار را باید به جوانان سپرد و ما این نکته را در حد شعار باقی نخواهیم گذاشت.

به گزارش اهواز نوین، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، بعد از ظهر دیروز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار کرد: امروزه اگر کشوری خواستار تبدیل شدن به قدرت منطقه‌ای و جهان باشد بدون در نظر گرفتن قدرت رسانه امکان‌پذیر نخواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها، افزود: امروزه رسانه می‌تواند کاری کند که مردم ایران علی‌رغم تحریم‌ها احساس رضایتمندی داشته باشند و یا با جهت‌گیری، احساس رضایت مردم را از بین ببرد؛ رسانه در بالا بردن سطح آگاهی و فهم مردم و همچنین افزایش ضریب امنیت یک کشور موثر است چرا که وجود احساس ناامنی از خود ناامنی بدتر است.

تقویت اراده جمعی در برابر دشمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در تبیین اهداف تبلیغات اسلامی، عنوان کرد: هدف سازمان تبلیغات اسلامی تقویت اراده مردم در مبارزه تمدنی است؛ جنگ تمدنی تنها فیزیکی و ظاهری نیست بلکه تقویت اراده جمعی در برابر دشمن است و پیروزی تمدن اسلامی جز با مردم رغم نخواهد خورد.

وی افزود: اسلامی که به سرمایه‌دار توجه کند و محروم جامعه برایش مهم نباشد و اسلامی که ملت‌ها را زیر چرخ توسعه‌اش قرار دهد، اسلام آمریکایی است؛ اگر اسلام ناب محمدی تبیین شود مردم ما نیز در برابر جنگ تمدنی مقاومت خواهند کرد.

تبلیغ دین با پیوست خدمات اجتماعی

نبی‌زاده، بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی موظف به شناخت زیست‌بوم فرهنگی _تبلیغی استان و مهندسی آن است چرا که امروزه راهبرد اصلی تبلیغ در دنیا توجه به نقش مردم در تبلیغ است.

وی افزود: استان خوزستان دروازه تشیع است و دشمن بیشترین سرمایه‌گذاری را بر این استان داشته و خواهد داشت به همین دلیل تبلیغ دین باید کف جامعه اتفاق بیفتد و معتقدیم که تبلیغ دین  باید همراه با پیوست خدمات اجتماعی باشد.

کار را باید به جوانان سپرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تاکید بر جوان‌گرایی، گفت: ۲۷ شهرستان در سطح استان خوزستان وجود دارد که درصدد هستیم تا جوان‌گرایی را در ادارات این شهرستان‌ها گسترش دهیم تا به تبع آن موجی از نشاط در جامعه ایجاد شود.

وی افزود: کار را باید به جوانان سپرد و ما این نکته را در حد شعار باقی نخواهیم گذاشت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of