پایان بازداشت موقت شهردار و رئیس شورای شهر امیدیه

رئیس شورای شهر امیدیه از آزادی خود و شهردار بعد از بازداشت چندساعته در روز جاری خبر داد.

به گزارش اهواز نوین محمدرضا آغاجاری رئیس شورای شهر امیدیه دیشب از آزادی خود و شهردار امیدیه بعد از بازداشت چندساعته خبر داد.

آغاجاری با بیان اینکه افشاگری ما از زمین‌خواری ها برای ما گران تمام شده است، افزود: این بازداشت در پی شکایت دادستان سابق و تدوین گزارشی با ۸ موضوع انجام شد که پس از قرار وثیقه ۴۰۰ میلیون تومانی، بازداشت ما پایان یافت.

وی افزود: یکی از موضوعات مطرح شده توسط دادستان سابق این است که چرا برای زمین‌خواری‌های ۱۰ سال قبل اعلام جرم نکرده‌ایم در حالی که خود او دادستان بوده و ما در سال ۹۳ در نامه‌ای همراه با اسناد مربوطه به او اعلام کردیم.

آغاجاری گفت: یکی دیگر از موضوعات اتهامی، در رابطه با برگزاری آزمون شهرداری بود؛ در حالی که در سال‌های گذشته به‌کارگیری نیروها بدون قاعده و بر اساس رانت انجام می‌شد ما تصمیم گرفتیم نیروهای پیمانکاری شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری را با آزمون جذب کنیم و این اقدام غیر قانونی شمرده شده است‌.

وی در رابطه با تجمع تعدادی از مردم و نمازگزاران برای استقبال از شهردار و رئیس شورا، گفت: ما در راه بازگشت از دادسرای اهواز به امیدیه هستیم و همواره خواهان برقراری ثبات و آرامش بوده‌ایم و همه اقدامات باید از مجاری قانونی طی شود.

به گزارش اهواز نوین، افشای پرونده‌های مربوط به زمین‌خواری در امیدیه در ماه‌های اخیر خبرساز شد و این شهرستان اخیرا شاهد تغییر دادستان بود.

0/5 (0 Reviews)