دشمن به دنبال تضعیف سرمایه اجتماعی کشور است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروزه مسئله مهمی به نام اعتماد داریم، در واقع این اعتماد در سرمایه اجتماعی ما متمرکز است و مردم سرمایه اجتماعی کشور هستند.

به گزارش اهواز نوین، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در نشستی که به مناسبت روز خبرنگار و با حضور اصحاب رسانه استان برگزار شد، اظهار کرد: امروزه مسئله مهمی به نام اعتماد داریم، در واقع این اعتماد در سرمایه اجتماعی ما متمرکز است و مردم سرمایه اجتماعی کشور هستند.

وی افزود: ما هر اندازه در حوزه ایجاد و توسعه اعتماد تلاش کنیم قطعا موفقیت‌ها برای پیشبرد اهداف بیشتر خواهد شد، دشمنان نیز در حال تلاش برای خدشه‌دار کردن، تضعیف و از بین بردن این اعتماد هستند.

جامعه خبرنگاری تصمیم‌ساز است

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن اشاره به فعالیت شبکه‌های ماهواره‌ای، فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه، عنوان کرد: تمام فعالیت این رسانه‌ها با طول و عرض گسترده را اگر در عمق مورد کنکاش قرار دهیم خواهیم دید که در صدد تضعیف سرمایه اجتماعی ما هستند، سرمایه‌ اجتماعی که با تلاش‌های بسیار به دست آمده است.

وی افزود: جامعه خبرنگاران که جزو مجموعه‌های فرهیخته و تصمیم‌ساز هستند می‌توانند با اجماع و هم‌افزایی، مسوولان را وادار به تغییر و یاحتی اتخاذ تصمیمات جدید کنند.

نیاز به انسجام ملی

سردار شاهواپور با تاکید بر نیاز به انسجام ملی، بیان کرد: با توجه به تنوع قومیت‌هایی که در استان‌ها و به ویژه خوزستان داریم دشمن در تلاش است تا شکاف‌ها و درزهایی پیدا کند و این باعث می‌شود که اقتدار و انسجام ملی ما لطمه ببیند.

وی افزود: مجموعه خبرنگاری، در قاب تصویری و نوشتاری رسالت بزرگی دارد که می‌تواند در این بخش کمک‌کننده باشد چرا که همه ما در یک کشتی در حال زندگی هستیم و به ادامه حیات خود امیدواریم به همین دلیل باید کمک کنیم که انسجام ملی از بین نرود و این انسجام به اعتمادی برمی‌گردد که مردم برای امید به آینده به آن نیاز دارند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of