۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به سیل زدگان خوزستان پرداخت شد

مدیر شعب بانک مسکن خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال از سوی شعب بانک مسکن خوزستان به پرونده‌های معرفی‌شده بابت سیل خوزستان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش اهواز نوین علی‌اصغر نادری روز سه شنبه بیان کرد: ۲ هزار و ۵۵ پرونده مربوط به پرداخت خسارت سیل تا پایان تیر امسال به این مدیریت معرفی شده که بیش از ۹۰ درصد این پرونده‌های معرفی شده تاکنون پرداخت شد.

نادری افزود: بانک مسکن در بخش‌های بازسازی اماکن مسکونی روستایی، بازسازی اماکن مسکونی شهری، تعمیر اماکن مسکونی شهری و روستایی و تأمین لوازم خانگی، اقدام به پرداخت تسهیلات به افراد معرفی‌ شده کرده است.

وی گفت: روند رسیدگی و پرداخت پرونده‌های مختلف معرفی‌ شده به این بانک و افزایش آنها در روزهای آینده ادامه دارد.

نادری ادامه داد: با توجه به اعتبار اختصاص‌یافته به مدیریت شعب خوزستان بابت پرداخت به پرونده‌های مربوط به سیل‌زدگان فروردین‌ امسال خوزستان، این مدیریت تاکنون ۴۵ درصد اعتبار اختصاص‌یافته را به افراد معرفی‌شده به صورت تسهیلات مختلف، پرداخت کرده است.

وی همچنین افزود: این بانک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود از ابتدای وقوع سیل، اقدام به ارایه کمک‌های غیر نقدی شامل لوازم خانگی به مردم سیل‌زده کرد و در کنار آن کمک‌های کارکنان شعب این بانک نیز در اختیار جمعیت هلال‌احمر خوزستان به عنوان متولی ارایه کمک به سیل‌زدگان قرار گرفت.

گفتنی است در فروردین ماه امسال ۲۲ شهرستان خوزستان دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در استان درگیر سیلاب بودند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of