کشف ۱۱۲ فقره انواع سرقت در اهواز

جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگيری ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۱۲ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش اهواز نوین ،سرهنگ کیومرث کشوری، جانشین فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات دستگیری سارقان حرفه‌ای در اهواز اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا درآمد.

کشوری افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۱۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

کشوری ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت، ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۸معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of