افزایش شدت برخورد قانونی با متخلفان گرانفروش

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت:مرغ کشتار روز باید با نرخ تعیین شده عرضه شود و هر گونه عرضه بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می شود.

به گزارش اهواز نوین ،علی محمد رحمانی بیان کرد: گروه مشترکی متشکل از نمایندگان اداره کل تعزیرات حکومتی ، اداره کل دامپزشکی ، سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت و بازرسی اصناف خوزستان برای بازرسی و نظارت بر مرغداری ها و کشتارگاه های مرغ در این استان تشکیل شده و با هرگونه تخلفی برخورد قانونی می شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت هر کیلو گرم مرغ کشتار روز برای مصرف کننده بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خوزستان ۱۲۹ هزار ریال ، و قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده در محل درب مرغداری ۸۵ هزار و ۵۰۰ ریال ، و درب کشتارگاه ۱۲۰ هزار ریال مصوب شده است.

وی افزود: به منظور مبارزه با گرانفروشی با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و بازرسی اصناف و دامپزشکی در روزهای آینده شدت برخورد با متخلفان در این بخش افزایش خواهد یافت.

رحمانی ادامه داد: مرغ کشتار روز باید با نرخ تعیین شده عرضه شود و هر گونه عرضه بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه مرغداری ها ، کشتارگاه ها و مرغ فروشی ها مکلف به صدور فاکتور هستند بیان کرد:درصورت صادر نکردن فاکتور از سوی آنها، پرونده ی تخلف تشکیل و برابر قانون با آنان برخورد می شود.

رحمانی زاده با بیان اینکه هیچ کمبودی برای توزیع گوشت مرغ در خوزستان وجود ندارد ادامه داد: باید نظارت بر قیمت این کالا به گونه ای باشد که مردم این سطح از نظارت و عرضه مرغ با قیمت مصوب را احساس کنند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: مردم در صورت مشاهده گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت از سوی واحدهای صنفی تخلف را به ستاد خبری ۱۲۴ اعلام کنند.

گفتنی است هم اکنون قیمت مرغ کشتار روز در بازار اهواز هر کیلوگرم حدود ۱۵۰ هزار ریال به فروش می رسد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of