بیش از ۳۰۰ نقطه در سطح اهواز دچار تلاقی آب و فاضلاب است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان مناطق محرومی وجود دارد که انسان با مشاهده آنها تعجب می‌کند بیش از ۳۰۰ نقطه در سطح اهواز دچار تلاقی آب و فاضلاب است.

به گزارش اهواز نوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان،حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در دیدار سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیت امام جمعه اهواز اظهار داشت: استان خوزستان شریان حیاتی کشور است و دشمنان نیز در استان فعال هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که در اهواز به عنوان مرکز استان خوزستان مناطق محرومی وجود دارد که انسان با مشاهده آنها تعجب می‌کند، بیان کرد: بیش از ۳۰۰ نقطه در سطح اهواز دچار تلاقی آب و فاضلاب است.

وی با تأکید بر ضرورت تدوین بانک اطلاعاتی جامع و شناسنامه‌دار، خاطرنشان کرد: بنا داریم که با برنامه‌ریزی بسته محرومیت‌زدایی برای استان خوزستان تشکیل دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: طرحی را در منطقه محرومی از اهواز ‌به عنوان پایلوت اجرایی می‌کنیم که در آن تمامی امکانات و تجهیزات متمرکز و فعالیت خواهند کرد و در ادامه در قالب الگو در سراسر استان خوزستان اجرایی می‌شود.

‌موسوی‌فرد با اشاره به اشتغال به عنوان مهم‌ترین انتظارات مردم گفت: اشتغال را صرفا در ادارات دولتی مشاهده می‌شود در صورتی که طرح‌های گوناگون و اشتغالزای بسیاری در خوزستان وجود دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که نگاه به شغل اداری تبدیل به فرهنگ شده است، خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در این زمینه سهم بسزایی دارد. الگوی موفق ما سپاه است و از روزهای آغازین که وارد میدان شده به برکت تدین و روحیه انقلابی تحویل ایجاد کرده که موشکی نمونه کوچک آن است.

وی با بیان این‌که از سپاه پاسداران تقاضای توجه ویژه و بیشتر به استان خوزستان را داریم، گفت: باید از جزیزه‌ای کار کردن خودداری کرد و تحت عنوان قرارگاه و مدیریت واحد فعالیت‌ها باید صورت گیرد.

‌موسوی‌فرد ادامه داد: متمرکز خیرین، نیروهای مردمی و اعتبارات را در کنار دولت قرار داد و به کمک سیل‌زدگان خوزستان باید بیایم. بانک اطلاعاتی قوی در قالب آمایش سرزمینی باید ایجاد تا بتوان در کنار یکدیگر مشکلات را حل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: کارهای خوبی در استان صورت گرفته که از جمله آن طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبرمعظم انقلاب است که نیمی از آن به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با تأکید بر ضرورت رفع فاصله طبقاتی و تبعیض، گفت: توزیع عادلانه انجام شود چراکه دشمن فکر می‌کند که می‌تواند سم‌پاشی کند. در یک عملیات هماهنگ تحت عنوان محرومیت‌زدایی صورت گیرد.

‌موسوی‌فرد بیان کرد: باتوجه به حذف ویزا در اربعین حسینی و پیش‌بینی استقبال گسترده‌تر از سال‌های گذشته مردم، از سپاه پاسداران تقاضا دارم که باوجه به کمبود ناوگان حمل و نقل در عراق، در صورت امکان ناوگان حمل و نقل بسیج و شهرداری‌های برخی مراکز ورود داشته باشند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of