فدراسیون تنیس روی میز با مشکل مالی مواجه است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: افزایش نرخ ارز، این فدراسیون را برای خرید تجهیزات با مشکل مالی مواجه کرده است.

به گزارش اهواز نوین مهرداد علی قارداشی روز پنجشنبه در حاشیه رقابت‌های جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور که در آبادان برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات مالی این فدراسیون اظهار داشت: اکثر تجهیزات تنیس روی میز از کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن، سوئد و آلمان خریداری می‌شود که با توجه به افزایش نرخ ارز، فدراسیون برای خرید این تجهیزات با مشکل مواجه است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران افزود: البته از طریق حامیان مالی، مشکلات ارزی و اعزام تیم‌ ها به مسابقات بین المللی و جهانی رفع شد ولی برای خرید تجهیزات نیازمند کمک های دولتی هستیم.

علی قارداشی اظهار داشت: سعی داریم با حمایت یکی از تولید کنندگان داخلی نیازهای فدارسیون از داخل کشور تامین شود و انتظار می رود با حمایت کارآفرینان و تولید کنندگان خلاق داخلی و صنعت پتروشیمی نیازهای بخش مربوط به تولید راکت‌ها را در کشور تامین نماییم.

وی در ادامه برگزاری رقابت های جایزه بزرگ تنیس روی میز جام شهدای اروند را فرصتی برای شناخت استعدادها و همچنین ایجاد رقابت بین تنیس بازان مطرح کشور دانست و افزود: شرکت کنندگان در این رقابت ها تلفیقی از با تجربه ها و جوانان آینده دار هستند که این مهم سطح مسابقات را افزایش خواهد داد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران با ابراز رضایت از شرایط تنیس روی میز منطقه آزاد اروند گفت: در این منطقه تجهیزات و امکانات به گونه ای است که می توان شرایط برگزاری مسابقات بین المللی را در این منطقه مهیا کرد.

علی قارداشی تصریح کرد: آبادان به همراه تهران از قطب های تنیس روی میز کشور به شمار می روند که برگزاری مسابقات مختلف در آبادان شرایط برای پیشرفت تنیس بازان این منطقه را هموار خواهد کرد.

وی شرایط تیم های ملی ایران را مناسب توصیف کرد و گفت: شرایط تیم های ملی تنیس روی میز بد نیست اما ملی پوشان و بازیکنان رده های سنی باید در شرایط بهتری قرار گرفته و در مسابقات بین المللی شرکت کنند.

رئیس فدارسیون تنیس روی میز جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه فعالیت در رشته تنیس روی میز در شهرستان‌ ها پررنگ شده و در واقع ارتقای هر کاری در هر حوزه‌ ای در گرو همدلی و کار جمعی و تیمی است.

علیقار داشی با تاکید بر اینکه عمده‌ ترین منابع انسانی ما در آموزش و پرورش متمرکز شده‌ اند، گفت: در همین راستا، مقرر است تفاهم‌نامه‌ای منعقد و به استان‌ها ابلاغ شود تا بر اساس آن، مراکز آموزشی سالن‌های خود را در اختیار هیات‌ها قرار دهند تا دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بتوانند در این رشته فعالیت کرده و استعدادیابی شوند.

گفتنی است رقابت های جایزه بزرگ تنیس روی میز کشور جام شهدا از امروز با شرکت ۱۲۰ورزشکار به میزبانی آبادان آغاز شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of