تقدیر از صاحبخانه ای که در سیل ناجی حمیدیه شد

یک باب منزل مسکونی که در سیل فروردین ماه ، برای برقراری راه دسترسی آسانتر با ایجاد سیل بند در شهرستان حمیدیه تخریب شده بود ، امروز پس بازسازی کامل با حضور سرلشکر سلامی تحویل صاحبخانه شد .

به گزارش اهواز نوین سرلشکر حسین سلامی روز پنج شنبه پس از بازدید از مناطق سیل زده خوزستان در آئین تحویل این منزل بازسازی شده در شبیشه شهرستان حمیدیه که در جریان سیل برای تردد آسان‌تر خودروهای سنگین و ایجاد سیل بند توسط سپاه به صورت کامل تخریب شده بود، حضور یافت و از خانواده صاحب این خانه تقدیر کرد.

پس از سرازیر شدن سیلاب به سمت شهرستان حمیدیه به دلیل بافت قدیمی این منطقه، راه دسترسی نیروهای سپاه و خدماتی برای ایجاد سیل بند دشوار بود و تخریب این باب منزل مسکونی تنها راهگشای مشکل بود که این خانواده برای جلوگیری از ورود آب به داخل شهر اجازه تخریب منزل خود را دادند آنها به دلیل کمبود وقت حتی وسایل خانگی خود را نیز نتوانستند بیرون بکشند و به همین دلیل از اردیبهشت ماه کار بازسازی این منزل مسکونی در اولویت کار نیروهای سپاه استان قرار گرفت.

سرلشکر حسین سلامی روز پنجشنبه از مناطق سیل زده بامدژ، خسرج و حمیدیه و همچنین روند اجرایی عملیات دوخطه کردن خط ریلی بندر امام – اندیمشک در ایستگاه بامدژ بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در روستای حمدان سلجه حمیدیه از عملیات اجرایی احداث ۴۰ باب منزل مسکونی توسط بنیاد مسکن و سپاه بازدید کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of