بازسازی منازل آسیب دیده از سیل خوزستان شتاب می‌گیرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به حضور شبانه‌روزی نیروهای سپاه و گروه‌های جهادی در خوزستان، بازسازی و مرمت منازل مسکونی آسیب دیدگان سیل فروردین گذشته شتاب بیشتری به خود می گیرد.

به گزارش  اهواز نوین سرلشکر حسین سلامی پنج شنبه در آئین بهره برداری از یک منزل مسکونی تخریب شده در جریان سیل در منطقه شبیشه شهرستان حمیدیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری در بازدیدی که از این منطقه داشتیم مشخص شد که تنها در صورت تخریب این منزل مسکونی نیروهای خدمت رسان می‌توانند اقدام به ایجاد سیل بند و مهار سیل کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: مالک در ابتدا نگران تخریب منزل مسکونی خود بود اما به وی تضمین دادیم که در سریع‌ترین زمان ممکن منزلی مقاوم‌تر برای او احداث می‌کنیم که این مالک نیز با کمال میل پذیرفت و اقدامات لازم برای مهار سیل به خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: ایثار و از خود گذشتگی مالک این منزل مسکونی فراموش نشدنی و شایسته قدردانی است چرا که اگر این منزل تخریب نمی‌شد شهرستان حمیدیه زیر آب می‌رفت.

سرلشکر حسین  بیان کرد: این نخستین منزل مسکونی است که در خوزستان به صورت کامل احداث و تحویل مالک شده و امید است روند احداث سایر منازل مسکونی نیز به خوبی پیش رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران روز پنجشنبه از مناطق سیل زده خوزستان و از روند عملیات اجرایی احداث منازل مسکونی برای سیل زدگان منطقه خسرج و حمیدیه بازدید کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of