۱۷۳ میلیارد ریال به طرح های بازآفرینی دزفول اختصاص یافت

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول گفت: طرح های عمرانی ستاد بازآفرینی این شهرستان با اختصاص ۱۷۳ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا هستند.

مرتضی همایون نسب روز چهارشنبه افزود: طرح زیرسازی، آسفالت و جدول بندی کوی پیام نور و مدرس دزفول که در قالب برنامه های ستاد بازآفرینی است امسال با تامین ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

وی به اجرای آسفالت و زیرسازی کوی پیام نور با هزینه هشت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و گفت: اکنون طرح کفپوش گذاری، اصلاح معابر و دفع آبهای سطحی منطقه سیاهپوشان با ۳۷ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

دبیر ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول احداث فرهنگسرا در کوی مدرس را از دیگر برنامه های در دست اجرای ستاد بازآفرینی دانست و گفت: امسال ۱۰ میلیارد ریال برای ساخت این فرهنگسرا در نظر گرفته شده ولی برای تکمیل آن ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات از محل ستاد بازآفرینی تامین می شوند، افزود: در حال حاضر طراحی های ساخت فرهنگسرای مدرس انجام شده و در مرحله برآورد مناقصه است.

همایون نسب اظهار داشت: طرح زیرسازی، آسفالت و دفع آبهای سطحی خیابانهای اطراف بیمارستان تامین اجتماعی در کوی مدرس دزفول نیز از دیگر برنامه های این ستاد طی امسال است که پیمانکار آن انتخاب شده و برای اجرای آن ۱۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی گفت: احداث پارک در کوی مدرس با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح شبکه برق پیام نور با اعتبار هشت میلیارد ریال، اصلاح گذر بازار قدیم کوچه مجدیان با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، اصلاح گذر پل قدیم و جداسازی الحاقات پل با اعتبار هفت میلیارد ریال از دیگر برنامه های ستاد بازآفرینی شهرستان دزفول است که طی امسال اجرا خواهند شد.

پارسال نیز کفپوش گذاری بخشی از محله سیاهپوشان دزفول با صرف هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال انجام شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of