دانش آموزان مناطق صعب العبور صاحب مدرسه می‌شوند

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان از بهره برداری ۱۶ مدرسه در مناطق صعب العبور استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

رضا زدوار معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان گفت: با توجه به قدمت ۶۰ ساله مدارس مناطق زاگرس نشین استان، در سال تحصیلی جدید، ۱۶ مدرسه ۳ کلاسه به سبک lsf در این مناطق افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مدارس به صورت lsf، سبک مدرن ساختمان سازی در جهان و محافظ در برابر زلزله و نسبت به سازه‌های قدیمی هزینه بسیار مقرون به صرفه دارد احداث شده افزود: این مدارس در شهرستان‌های لالی، مسجد سلیمان، اندیکا، باغملک وایذه احداث و در سال تحصیلی جدید به بهره برداری می‌رسد.

زدوار بیان کرد: دولت اعتبار ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برای ساخت مدارس مذکور در شهرستان‌های زاگرس نشین استان خوزستان تخصیص داده است.

معاونت مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس خوزستان اظهار داشت: احداث ۳۰ مدرسه یک، ۲ و ۳ کلاسه در سراسر استان خاصه مناطق روستایی و عشایری با حمایت خیرین مدرسه ساز، تا آغاز سال جدید تحصیلی پایان می‌پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین ساخت مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال توسط موسسه نیکوکاری برید تهران تا سال جدید تحصیلی افتتاح می‌شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of