مشارکت مردم شرط مهم پیشرفت بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده است

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: یکی از شروط مهم برای به پایان رساندن بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در کل کشور مشارکت، همکاری و همیاری مردم است که با این مشارکت می‌توانند وضعیت را ارتقا ببخشند.

اسماعیل نجار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی بازدیدهایی که از مناطق مختلف خسارت دیده از سیل در خوزستان داشتم روند بازسازی و نوسازی خوب ارزیابی می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به همراه ستادهای معین در استان خوزستان به خوبی پای کار بودند.

تصویب ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی دولت برای مناطق سیل زده کشور

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: یکشنبه هفته جاری نیز ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای بازسازی و نوسازی در مناطق سیل زده از سوی دولت مصوب شد.

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار ۲۴ هزار میلیارد ریال برای مسکن، پنج هزار میلیارد ریال برای صنایع و یک هزار میلیارد ریال نیز برای گردشگری در نظر گرفته شده است.

نجار افزود: این اعتبار در اختیار دستگاه‌های متولی قرار می‌گیرد که امیدواریم با این اعتبارات و تسهیلات بلاعوض بتوانیم به موقع بر اساس وعده‌ای که داده شده مسکن‌های سیل زدگان تعمیر و نوسازی شوند.
اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور شامگاه دوشنبه به منظور شرکت در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و بررسی وضعیت بازسازی در مناطق سیل زده خوزستان و همچنین بازدید از خسارت‌های وارده به واحدهای مسکونی و زیرساخت‌های آسیب دیده ناشی از زمین لرزه در مسجدسلیمان به خوزستان سفر کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of