اهوازنوین گزارش می دهد:

آبخوری و آبسرد کن های شهری، اولویت خدمات به شهروندان اهوازی در فصل گرما

در حالی که بسیاری از کلانشهر ها در جای جای شهرها ابخوری هایی جهت رفاه حال شهروندان و عابران تعبیه کرده اند در اهواز بیش از ۱۵ سال است که حتی یک ابسردکن در مرکز شهر اهواز وجود ندارد و فقدان این خدمات شهری ابتدایی، شهروندان را متحمل هزینه هایی جهت خرید آب معدنی که اخیرا افزایش قیمت نیز داشته،کرده است.

به گزارش اهواز نوین، در این روزهای گرم تابستان مردم اهواز نیز همانند سایر هموطنان جهت تهیه مایحتاج زندگی ناچار به تردد در هسته مرکزی شهر هستند.

به مراتب شاهد هستیم که بسیاری از شهروندان در گرمای ۵۰ درجه ای در حالی که سر و صورتشان از گرمای هوا قرمز و خیس از عرق شده،درب مغازه ها توقف و با خرید و خوردن اب معدنی ،مرهمی بر دمای بالای بدنشان میریزند.

همه می دانند و مسئولین شهری گذشته و فعلی خدمات شهری نیز می دانند که وجود یک یا چند ابسرد کن در مراکز شهر یکی از ابتدایی ترین خدمات شهری شهرداری ها به شهروندان است، که در اهواز ۱۵ سال است شاهد فقدان آن هستیم، که این موضوع شهروندان را متحمل هزینه هایی جهت خرید آب معدنی که اخیرا افزایش قیمت نیز داشته اند،کرده است.

به گزارش شریفی خبرنگار اهواز نوین در بازدید میدانی از سطح بازار اهواز شاهد چنین مسئله ای بودیم که خیابان سلمان فارسی اهواز که هسته مرکزی شهر اهواز است فاقد حتی یک دستگاه آب سرد کن جهت رفاه حال شهروندان است.

ناگفته نماند برخی کاسبان اهل دل و منصف که ذهن و دلشان با خلق خداست در گرمای ۵۰ درجه ای هوا جور سازمان خدمات شهری شهرداری را کشیده و مخزن های آب سرد را جهت استفاده عموم مردم درب پاساژ و مغازه هایشان قرار داده اند.

ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان یکی از پررنگ ترین مطالبات مردمی از شهرداری و شورای شهر اهواز است که در چند سال اخیر بر زمین مانده و موجبات تزریق بدبینی عموم مردم به مسئولین شهری شده است.

لذا هم اکنون با وجود تحول در حوزه شهرداری، انتظار میرود شهردار جوان اولویت و تمرکز اصلی شهرداری را متوجه ارائه خدمات به شهروندان قرار دهد.

ناگفته نماند گام اول و عزم موسی شاعری در کلید زدن پروژه اسفالت معابر شهری مناطق مختلف اهواز و پیگیری جهت مسقف کردن خیابان سلمان فارسی که هسته اصلی شهر و محل تردد شهروندان است،نشان از این دارد که نگاه و اولویت اصلی وی تحول در حوزه خدمات رسانی به شهروندان است چیزی که در سالهای گذشته بر زمین مانده بود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of