کاروان خدام رضوی در منزل شهید حادثه تروریستی ۳۱ شهریور

کاروان خدام رضوی با حضور در شهر گتوند، در منزل شهید منجزی، از شهدای حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز حضور یافتند.

کاروان خادمان رضوی در استان خوزستان امروز به گتوند رسید تا این شهر امروز را با برنامه‌های فرهنگی و حال و هوای امام رضایی سپری کند.

اما شاید جذاب‌ترین بخش برنامه‌های امروز کاروان زیرسایه خورشید در گتوند، حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در منزل شهید حسین منجزی بود که با شکل‌گیری فضای معنوی جالبی در منزل این شهید همراه بود.

شهید منجزی از جانبازان بالای ۶۰ درصد بود که یک دست و یک پای خود را در دوران دفاع مقدس از دست داد و در نهایت در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال گذشته اهواز به یاران شهیدش پیوست.

در این دیدار، خانواده شهید توصیفاتی از این شهید والامقام ارائه دادند که مهم‌ترین آن‌ها اقدامات و پیگیری‌های وی برای حل مشکلات شهرش بود به‌طوری‌که پس از شهادت شهید منجزی نیز، مسؤولان به حرمت این شهید و بر اساس نامه نگاری‌های قبلی وی همچنان به تسریع در حل مشکلات منطقه گتوند توجه ویژه دارند که نشان می‌دهد این شهید پس از شهادتش نیز خیرات زیادی برای مردم شهرش دارد.

در بخش دیگری از برنامه‌های امروز خدام رضوی در گتوند، امام جمعه این شهرستان به خادمان پیشنهاد داد که پرچم متبرک حرم را به بازار اصلی این شهر ببرند که این پیشنهاد با استقبال خدام همراه بود. با ورود خدام امام رضا(ع) و پرچم حرم حضرت به بازار گتوند، حال و هوای معنوی در بین کسبه و شهروندان حاضر حاکم شد و استقبال ویژه‌ای از این برنامه به عمل آمد.

0/5 (0 Reviews)