همه در طرح جهاد همبستگی کمک کنند

امام جمعه اندیمشک با اشاره متولی بودن بسیج در طرح جهاد هم‌بستگی، گفت: در طرح جهاد همبستگی همه باهم در کنار بسیج سازندگی به ساخت و ترمیم منازل مردم سیل‌زده کمک کنیم.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اندیمشک، اظهار کرد: در طرح جهاد همبستگی همه باهم در کنار بسیج سازندگی به ساخت و ترمیم منازل مردم سیل‌زده کمک کنیم.
وی افزود:مقام معظم رهبری تاکید فراوانی داشتند که سیل‌زدگان را فراموش نکنیم، طرحی وجود دارد، که در آن هر شهر ساخت و تعمیر چند منزل از مناطق سیل‌زده را عهده‌دار شود.
حسینی نوری عنوان کرد: متولی این امر بسیج سازندگی است، معتمدین و مردم همه دست به دست هم دهند تا از این برحه گذر کنیم، مردم اندیمشک همواره در برنامه‌هایی که نظام اسلامی نیاز داشته، ورود کرده‌اند و اکنون هم انتظار می‌‌رود همه این وظیفه بزرگ را به سرانجام برسانیم.
وی گفت: مصرف بی‌رویه پلاستیک امروز به یک رفتار و یک فرهنگ تبدیل شده، اگر هرکسی فقط یک پلاستیک را از فعالیت‌های روزانه خود حذف کند، تاثیر به‌سزایی در بهبود محیط زیست خواهد داشت.
وی افزود: رفتار جامعه تغییر کرده به نحوی که صدمات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می‌شود، در حد امکان از ظروف یکبار مصرف کمتر استفاده کنیم.
امام جمعه اندیمشک، افزود: شهرداری سرمایه‌گذاری خارجی و راه‌اندازی کارخانه بازیافت که سود خوبی هم خواهد داشت، را دنبال کند تا علاوه بر جلوگیری از آسیب دیدن محیط زیست درآمدزایی هم داشته باشد.
امام جمعه اندیمشک با اشاره به ۲۶ تیر سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان، گفت: این نهاد مقدس تا به امروز پای انقلاب مانده است، تضعیف شورای نگهبان یعنی تضعیف نظام اسلامی از این رو است که می‌بینیم این همه مورد هجمه قرار می‌گیرد.
وی در بخش دیگری با اشاره به شورای نگهبان،گفت: این نهاد هم جمهوریت و هم اسلامیت نظام اسلام را حراست می‌کند، رهبری عزیز مهم‌ترین کار شورای نگهبان را جلوگیری از ورود نااهلان به ارکان نظام عنوان کرده‌اند.
وی افزود: گام دوم ایران در برابر بد عهدی آغاز شده است و ما در این گام دوم سطح ارتباط خود با تعهدات برجام پایین می آوریم، غربی‌ها با جنجال بدنبال مانع شدن ما از این موضوع هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of