فرهنگ مانند اکسیژن برای جامعه است/ شورای نگهبان افراد آلوده را تایید نکند

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان به سالروز آغاز به کار شورای نگهبان اشاره کرد و تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات پیش رو باید نهایت دقت را داشته باشد و افراد آلوده را تایید نکند.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه ۲۱ تیرماه اهواز با اشاره به هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: قرآن کریم تبرج و جلب توجه را برای زنان ممنوع کرده زیرا فسادزا است.

وی افزود: حجاب فقط مختص زنان نیست بلکه مردان هم باید حجاب و پوشش خود را حفظ کنند. اینکه جمعیت افراد با حجاب از افراد بی حجاب کمتر است، دلیل بر بر حق بودن آن عده اکثر نیست.

امام جمعه اهواز گفت: پوشیدن لباس های تنگ و بدن نما، آرایش های غلیظ بنا بر حکم مراجع ما حرام است و باید توسط بانوان ما رعایت شود.

موسوی فرد در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار داشت: ۴۰ سال از انقلاب گذشته است و اگر همه عالم برای زمین زدن انقلاب جمع شوند، نمی توانند به اهداف خود برسند.

وی با اشاره به لزوم دقت و تدبر در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: رهبر انقلاب در بخشی از این بیانیه  پرداختن به مسائل فرهنگی که معنویت اخلاق است تاکید داشتند و عنوان کردند که باید این موضوع را مردم در جامعه حس کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان خاطرنشان کرد: فرهنگ اسلامی مانند اکسیژن برای جامعه است، امروز متاسفانه برخی رقاصان فراری با استفاده از شبکه های ماهواره ای، به دنبال بی حیا کردن مردم ما هستند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه با بیان اینکه بی بند و باری مانع رسید جامعه به ترقی و پیشرفت است، بیان داشت: نخستین قدم رعایت حجاب از خانواده هاست، حجاب در ادارات و سازمان های دولتی نیز باید رعایت شود.

وی افزود: متاسفانه امروز اگر خانمی به دنبال لباسی مناسب باشد باید دهها فروشگاه را بگردد، بنابراین تولیدی های پوشاک باید مرزهای اسلامی را در تولید لباس ها رعایت کنند.

خطیب نماز جمعه اهواز عنوان کرد: این قوانین و بسترسازی ها را نمی توان با زور ایجاد کرد بلکه مردم باید اولین افرادی باشند که به هنجارشکنان تذکر لسانی می دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان  در پایان به سالروز آغاز به کار شورای نگهبان اشاره کرد و تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات پیش رو باید نهایت دقت را داشته باشد و افراد آلوده را تایید نکند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of