دزفول رنگ و بوی رضوی به خود گرفت

دزفول با ورود پرچم متبرک آستان امام رضا( ع) رنگ و بوی رضوی به خود گرفته است.

امام جمعه دزفول روز سه‌شنبه در آیین ورود پرچم آستان قدس رضوی همراه با خادمان آن گفت: دزفول دین خود را به اسلام ادا کرده و این شهرستان سرزمین افتخارات و مقاومت است.
حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی ضمن تبریک میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و ثامن الحجج (ع) افزود: سفیران و خادمان قدس رضوی امروز با ورود خود شهر دزفول را مزین کردند.
وی دزفول را شهر محبان ولایت دانست و گفت: مردم دزفول ارادت خاصی به اهل بیت (ع) دارند به طوری که کل شهر در محرم و صفر به یک حسینیه تبدیل می شود.
امام جمعه دزفول افزود: آستان قدس رضوی قلب ملت ایران و امام رضا (ع) حافظ و نگهبان این ملت است، امیدوارم توطئه های دشمن به خودشان برگردد.
به گفته مسئول برنامه های خادمان امام رضا (ع)، دیدار با مردم روستای بن جعفر، شهر منتظران، روستای مطهری و روستای خیبر، دیدار با خانواده شهید سعد، زارع، شهید ولایتی از جمله برنامه های خادمان امام رضا (ع) در دزفول خواهد بود.
رضا آیت افزود: دیدار با نظامیان پایگاه چهارم شکاری وخانواده های آنها، عیادت از بیماران، شرکت در جشن های ویژه میلاد و حضور در شرکت های تولیدی از دیگر برنامه های خادمان امام رضا (ع) در دزفول طی امروز و فردا می باشد.
وی افزود: خادمان در تلاش هستند با برگزاری نشست هایی با شاکیان زندانیان جرائم غیرعمد دزفول موفق به ایجاد سازش شوند و تعدادی از زندانیان را به این طریق آزاد کنند که امیدواریم در این سفر محقق شود.

0/5 (0 Reviews)