محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله زده خوزستان آماده شد

مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: محموله‌های سوخت اضطراری برای ارسال به مناطق زلزله زده شمال خوزستان آماده شد.

نعمت الله نجفی روز دوشنبه  افزود: همه نواحی تابعه، انبارهای سوخت و تانکرهای سوخت رسانی در پی زلزله ۵.۷ ریشتری در مسجدسلیمان و بخش گلگیر در آماده باش هستند و آمادگی لازم برای سوخت رسانی فوری نیز وجود دارد.
وی گفت: سوخت رسانی به صورت عادی در مناطق زلزله زده شمال خوزستان ادامه دارد و تاکنون وقفه‌ای در عرضه سوخت در این مناطق به وجود نیامده است.
مدیر شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) افزود: زلزله ۵.۷ ریشتری خساراتی به جایگاه‌های عرضه سوخت وارد نکرده است و سوخت رسانی به صورت عادی در جریان است.

نجفی افزود: در نشست بحران شهرستان مسجدسلیمان تمهیدات لازم برای استمرار سوخت رسانی به مناطق زلزله زده اندیشیده شده است.
وی بیان کرد: هماهنگی کامل با مدیریت بحران خوزستان و واحدهای عملیات امداد و نجات و تأمین سوخت بالگردهای هلال احمر انجام شده و جای نگرانی وجود ندارد.
به گزارش ایرنا تعداد مصدومان زمین لرزه ۵.۷ ریشتری پیش از ظهر دوشنبه در شهرستان مسجد سلیمان به ۶۴ نفر رسید.
تعدادی از منازل شهری منطقه گلگیر و میان سه شهرستان هفتکل، مسجد سلیمان و ایذه بر اساس این زلزله نسبتاً” شدید آسیب دیده اند.
گروه‌های امداد و نجات هلال احمر نیز به مناطق زلزله زده خوزستان عزیمت کرده‌اند. مسجد سلیمان در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرق اهواز واقع شده است.

0/5 (0 Reviews)